Hur kan man misshandla sig själv så?

Sitter och kollar på ett program om grovt överviktiga människor, som inte ens kan gå själv och blir andfådd för att gå TIO steg med hjälp av läkare och en gåstol. Hur kan man göra så mot sin kropp? Man misshandlar sig själv! Och hur kan man tillåta sig att bli så där otroligt stor? Frågorna är många men de kanske inte finna nå bra svar?
Man måste ha hjälp med allt man gör och man måste ha hjälp med att duscha! Duscha. En kvinna på ca 45 år ska ha hjälp med att duscha, självförtroendet lär ju vara i botten.
Jag tycket de hade gått för långt när man blev andfådd efter uppvärmningen på träningen. Men när man ens mål ligger på att klara att gå i trappar. Då har de fanimej gått för långt!!!
NU ska de bli ändring i mitt liv också, även om man har kommit en god bit på väg så är de inte klart än på många månader. Om de kunde gå lite fortare med resulteten då!?! :) Då blir jag glad iallafall :) 

nej nu ska jag tänka på refrängen. det är en dag i morgon också.

På fredag ska vi till Hofors och fira Jonas 20 år :) Blir lite fest och jag är sjuukt taggad :) Mathias får pengar nu i veckan så de är fixat :P Kanon de:) 

Ja nej nu ska jag borsta tänderna och dricka ett glas vatten :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0