Helgens bravader

I fredags var de lite fest i Hofors hemms hos Jonas :) Mycket trevligt, åkte hem vid 3 tiden och vaknade i lördags hyffsat bakfull, tog en lång dusch hemma hos Mathias mamma och pappa, drog hem tillSandviken :) Och sen kom mina vänner Helene och Sändy vi skulle ha en myskväll me Melodifestivalen :) Lite senare kom Angelica och Babak och joinade, blev en pizza och massa cola :) I dag drog jag, Mathias, Angelica och Babak till Falun för att se minn vän emma lira innebandy :) De gick bra för dom :) Innan matchen åt vi mat i den fina resaurangen på Lugnet :) Mycket gott :P

Matchen var bra och dom vann, gann inte stanna och snacka med emmapemma för angelica hade inte tålamod att sitta kvar och hon ville hem...

Nu kikade vi film och jag ska nog gå och lägga mig om en timme kanske.. sjukt trött och de är jobb hela veckan så lite sömn skulle man ha haft :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0