fredagen den 13:e

alla säger ju att de är en otursdag men jag har aldrig under mina år märkt av de, förren idag. min telefon har börjar krångla :( skitledsen över de för jag har trivts hur bra som helst. kollade med garantin för jag trodde jag hade köpt den i februari förra året men de visade sig i januari :( så garantin har gått ut. jag har ändå tänkt byta telefon nu i månaderna när jag har fått min anställning för att jag ville inte att telefonen skulle gå sönder hmm visst! men jag tänkte ta ett abonemang :) så mathias är på väg hem nu för att hjälpa mig med det :) vet inte om jag ska ha comviq som jag har haft i alla år jag har haft mobil och aldrih har bytt nummer heller. och de vill jag inte göra så för alla er så kommer jag ha kvar samma nunner oavsett :)

Mathias är hemma och han sitter med telefonen nu och kollar :) hoppas min söta tekniker kan fixa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0