en skön dag

angelica kom hit och hängde ett tag på eftermiddagen och hon övertalade med mig till katthemmet där jag myste med katterna och klappade dom fint, sen väl där övertalade hon mig att hjälpa henne med att måla burar och fixa inne i pensionatet :) Fick rätt så fint där inne :) Om man jämnför med hur faaan de s¨g ut innan. Råkade paja en lampa inne i allt stök också :P HAHAHA- Varför lyckas jag trycka så de blir kursiv text hela tiden och fattar fan inte hur de blir normalt igen.... :S

En ledig dag till sen blir de wooooork. Ska jobba fredag, lördag, Ledig söndag och sen blir de hela nästa vecka med jobb och de gillar vi :) Sjukt mycket för de blir en ökning på lönen som kommer den 25 sen :P Say YEEEAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0