En hektisk dag

Hemkommen från allt, katthemmet var så mysigt, myste massa med massa katter och de var såå mysigt :P Mysigt helt enkelt, hälsokontrollen gick utmärkt. Tog blodtrycket och de var kanonbra :) Haha de var något nytt, tog ekg och de var perfeket, blodvärde var också perfekt, i morgon ska jag dit med pinkprov och ta blodprov och de gillar jag inte. Hmm, men de börjar bli rätsida på den här skiten nu. Iallafall så får jag inte äta eller dricka efter 22 ikväll men de borde inte bli nå problem för inte fan brukar jag äta efter 22 iallafall :P Haha.
Anywaaaaaay, vill ha lägenheten!!!!! Kan jag bara få den??? Jag kommer aldrig be om något mer någon gång. De är allt jag vill ha!!!!! Jag vill jag vill jag vill.....

Mycket man vill, jaaa men nu ska jag fortsätta kolla tv sen ska jag invänta Mathias som har eftermiddag. Upp tidigt i morgon, provtagning mellan 7.30 - 8.45, åker helst dit till 7.30 så har man de gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0