BOOOKREA

JAA de är de i morgon :) Alla är otroligt välkomna till Bokia där vi slår upp dörrarna kl 06.00, där bjuds de på macka och kaffe :) Mycket välkomna :) Och vem tror ni kommer stå där kl 06.00 i morgon då? JO MIKAELA G :) Blir en tolvtimmarsdag i morgon men har jobbat 14 förut så de är lugna puckar :) Nu på eftermiddagen har vi suttit och kollat på massa hus som jag vill ha, vi har nämligen bestämt oss för ett hus och inte en lägenhet, hittar massa fina hus men antingen är dom för dyra eller för små, har för liten tomt eller inget garage. Nu har jag ialladall hittar HUSET :) LIgger på Agavägen 11 och de är underbart fint :) OCh de var inte för dyrt heller:) en komma 95 tusen bara! eller bara och bara, mycket pengar men de är ett huuus :)
Meeen de blir inge hus förren de blir papper på min anställning...

Sen har jag bakat, gjorde sjukt goda chokladbollar som jag tänkte bjuda mina kollegor på  i morgon :)

Nej nu ska jag kolla på mitt framtida hus sen blir de sängen, 05.00 står min väckarklocka på i morgon!!!!

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0