Alla hjärtans...

... dag var de i går och jag jobbade fram till 15, sen vart hem till mormor för att käka tårta :) massa småungar där eftersom mina kusiner har 2 respektive 1 barn och väntar ett andra så de var full fart med massa småttingar som sprang. de va trevligt :) Sen drog vi och handlade de sista som vi skulle ha till middagen som jag och angie lagade tillsammans :) Till förrät blev de toastbörd med skagenröra och rödlös, maten blev hasselbackspotatis med fläskfile och bea med en mumsig sallad :) och till efterrrät gjorde vi två för jag visste inte om jag skulle gilla de angelica gjorde. vet inte vad de hette men de va nå att man skulle steka ostbitar i olja sen äta med glass och hjortronsylt. sådär smakade de iallafall. min efterrätt står kvar i kylen och de var hallon och chokladmousse :) i fina coctailglas :) men jag tror den är sjukt god. dom ska komma hit i kväll på ost och kex :) kanske vi äter upp efterrätten då då :)

blev en tidig kväller i allfall. mathias har ju fm så han gick och la sig vid 12. och jag var bra trött jag med, så dom drog kosan åt annat håll :) då passade jag på att diska den jättelika högen med disk och allt som stod i köket. såg ut som skit faktiskt. angelica sa att hon skulle hjälpa mig men tror ni? Nejnej...

Mathias kom och hjälpte mig sen så de gick på kanske 20-25 minuter. Klockan 14 drar jag till Hofors för att fika lite allahjärtansdagfika med mathias familj och sen kanske vi åker hem till Natalie och Jamie för vi har en present till han :) Får ta ringa och höra med henne :)

Nu ska jag duscha lite tänkte jag :)

tack och heeeeeeeeeeeeeeeeeeeejda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0