24 februari

i dag är dagen bokrean börjar, dagen min älskling har namnsdag och dagen vi har varit förlovade i TIO dagar. ojj vad tiden går fort :P AHAHA, och tänka sig vi är fortfarande ett par :P haha.
Jaaa i morse stod ju som sagt uret på 5, en annan var vaken när klocken ringde och steg upp pigg och allert. Njaa pigg och allert är att ta i men hade de inte vart för att jag har vaknat TRE gånger för aty behöva pissa och 15 gånger i tron om att gå upp snart så kanske man hade vart pigg :P Möjligt e vet man aldrig. När klockan vandrade upp mot 10 började tröttheten komma i kapp och jag bara läääängtade till lunchen för att få sitta och vila mig, klockan 13 var man tillbaka i affären och bara läääängtade till min rast klockan 15. Jaa men 15.15 tillbaka i butiken, kunde dödat för att gå hem då, men drog av 3 h till och de gick smärtfritt,

drog kosan till Hofors då jag åkte till min vän Erica, kollade på tv och åt mat, sen åt vi bullar :P HAHA. KOllade på ett sjuuuukt sjukt program om folk som satte på sina bilar. HERREGUD.Vad är de för fel på folk??????

Nu är jag trött så de känns som jag har 5 kg tyngder i ögonlocken och karln ska upp förmiddag så han kanske vill lägga sig han med :) de är inte alltför ofta vi lägger oss tillsammans nuförtiden, men då de händer är de mys att få känna hans armar runt mig :) MYSFAKTOR 120!

jaaa sängen var de, men först tilll gaddborstning och tvätta av ansiktet för att tjata på karln :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0