Torsdag

Sitter hemma hos Angie och Babi och har precis ätit :) Ingen utav dom är hemma för syster jobbar på Bokia idag :) Och den andra är och tvättar i Norrsätra.

I dag ska vi börja måla hallen nere :) Marinblått och vit panel :) Oh det kommer bli så fint. Mamma och mostermarita ska åka hem till mig vid 15 och börja. sen får jag sätta fart i kväll när jag kommer hem klocka sex :) Hinns nog med hela hallen nere idag sen blir de till att forstta uppåt :) Väggarna i trappen och hallen uppe ska också målas:) Vi målas så länge de finns färg :) Köpte 2 st 3 liters burkar hoppas de räcker för det är ju bara halva väggen som ska målat eftersom det är panel :)

Men förekort ska tas så jag får ringa karln och be han göra det innan de blir för sent :)

Nu ska jag Kliva in i en annan värld :) Någon som vet vad det är? :) Hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0