Torsdag

Torsdag, min lediga eftermiddag blev det ingenting av, i stället gick Josefine hem vid 15 för att ta igen sig och orka med fredagen och lördagen. Klockan var ca halv sju innan jag kom hem och efter det drog jag och hämtade mina filmer och mina väggtexter som kommit med posten.

Nu har jag varit hemma i en och en halvtimme, jag har försökt plocka bort så mycket om det går, men jag har ingen energi kvar att ge känns de som, men lite har jag fått gjort. Nu behövs de bara någon stark som kan bära ner de tunga lådorna i källaren, men det får Mathias göra när han kommer hem, han håller på att hjälpa Angelica och Babak med flytten. Alla flyttar nu :P

Gardinerna sitter på plats iallafall och de saknas två stänger men det får vara så länge. Allt känns så mycket mysigare med lite gardiner. Längtar till allt är klart och vi kan börja rusta för de är sjukt tråkigt att bo i ett orustat hus med grejer överallt. Men det är det som är grejen med allt, att få det till sitt eget.

Ingen utgång blev det i kväll för min del, kände absolut ingen lust eller någon energi. Plus att de gick inte för mig att vara ledig i morgon så då försvann all tid till att jobba. Som jag hellre hade haft här i huset och komma iordning.

Hela helgen, plus måndag & tisdag har vi tills vi drar till Tunisien och tills dess ska vai ha kommit iordning sen börjar de roliga :)

Nej jag ska fortsätta sen i kväll blir de nog en film :) Kanske en utav de jag skickade efter kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0