Torsdag

Ja och detta är mitt första inlägg från huset :P Har inte kommit i ordning direkt än, men vi har ju hela helgen på oss, jag ska snart dra i väg till jobbet och Mathias ska fixa med lite eldragningar.
Efter jobbet ska jag hämta ut lite filmer som jag har beställt och en till väggtext :P

I kväll blir de nog en liten utgång :) I Gävle med mina favoritbrudar och de ska bli riktigt roligt.

Katterna tog de bättre än väntat med flytten :) I går var dom lite avvaktande med dom sov med oss hela natten och nu leker dom som tusan. Dom har lite svårt med trappan upp till övervåningen, haha men dom vänjer sig nog, upp går de bra men dom vet inte riktigt hur dom ska göra neråt :P

Hoppas på att kunna gå hem tidigare idag, eftersom vi har en sjukling på jobbet kan de bli lite svårt men får se hur de blir.

I morgon är de banken klockan tio och sen är huset officiellt vårt :)

Jag lovar de kommer komma massa bilder men på bilddagboken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0