Torsdag

Jaa vad ska jag berätta för er, kom hem ca 14.10 och en väldigt trött Elvis var otroligt glad att se hans djurplågarmatte :P Men han verka ha glömt bort det och han blir piggare och piggare för varje timme som går, mat har han fått i sig också :) Nu ber vi till gudarna att han ska sluta med sitt dumma beteende och sluta pinka i våran säng.

Efter jobbet kom Helene till mig och vi la oss på gräsmattan utanför och stekte lite med sololja :) Låg och snackade och vips ska jag med till Gävle för en utgång :) Ska bli riktigt roligt, papi ska hämta mig i Gävle sedan :) Otroligt peppad är jag :) Ska snart duschat och Helene har precis färgat mitt hemska hår, shit hur jag såg ut men nu är den ugly as shit utväxten borta och jag har världens mjukaste hår :)

Helene är i duschen just nu och snart ska jag tvätta ren mig från sololja och smuts, och förrsten fan va smuts sätter sig när man har sololja på sig. Helt sjukt.

Ja nu får de vara, och ber till alkoholgudarna att dom skonar mig från en bakfylla i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0