Söndag

Jag ångrar mig rejält och tar tillbaka allt positivt jag någonsin sagt om Hang Loose. Vi hade inte alls speciellt roligt i går, Ursäkta mig men fy fan va det skiljer på åldrar. I torsdags på Slick var det 18 och det var mycket bättre folk i torsdags är vad det var i går på Hang Loose. De gånger vi har vart där innan har vi haft så jävla roligt  men icke igår.

Ja man lär sig av sina misstag iallafall :) Haha. Men lite roligt hade vi iallafall :) Pytte lite, men vi hade så lite roligt att i tog 1 bussen hem, Mathias hämtade oss vid bussen och sen åkte vi hem, käkade lite sorbetglass och sen gick vi och la oss :)

Och som pricken på iet över denna kväll var att både jag och Helene hade feta skavsår på våra hälar :)

Ja i dag blir de Stockholm tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0