Onsdag

Har fått för mig att det har vart torsdag hela dagen, men det är alltså onsdag och inget annat. :) I dag har jag jobbat som vanligt till klockan 18 och sen nu blir de tvättis från kl 19 :)

I morgon ska jag med Elvis till vetrinären och få kulorna borttagna, den lille jäveln har börjat markers revir och gissa vart! I VÅRAN SÄNG, endast i våran säng och jag blir tokig. Vi hade tid på måndag egentligen men då han den lille missentatten pinkade ner min sida av sängen fick jag nog och ringde i morse de första jag gjorde så vi fick komma i morgon redan :) Kl 8 ska han vara där :) Hoppas på bättring nu! Som tur var så hann kisset inte gå ner i madrassen! Utan bara på täcket och påslakanet, lakanet bytte jag ändå :P

Och tur hade vi väl som fick tvättid så tidigt inpå :) Eftersom vi har ett dubbeltäcke annars så hade vi ett ynka litet enkeltäcke att dela på i natt gissa om jag höll på att bli galen, jag som är en sån täckemänniska som gärna ligger på halva och har hela över mig haha, då ska man gå och dela på ett enkeltäcke. Nej usch aldrig mer!

Vi tänkte också att det är ju bara stänga dörren till sovrummet, men sen kom vi på, tänk om han letar sig till soffan, Aldrig i norden vill vi väl det, så hellre då våran säng än soffan, lite enklare attt göra ren sängen!

Ja vi får se hur kastreringen gör honom, sen får vi se om han sköter sig annars........ nej usch vill inte ens tänka på det.

Ja nu är de dags att röra skinkorna ner till tvättis :)

Tjiiint tjiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0