Måndag igen

Jaa kanske är lite postivare i detta inlägg :P
Har vart och handlat lite så man kan äta frukost iallafall, och sen ringde vi killen med huset och vi skulle få tillgång till det i morgon eftermiddag. Mathias glömde fråga något sist dom sågs så han ringde nu och frågade och samtidigt hoppades på att han skulle säga något om huset och det gjorde han ju :P Haha. I morgon eftermiddags som sagt blir de dags :) Drygt att behöva jobba till 18, men det är bara hem och byta om sen är de flyttdags.

Fattar ni hur länge jag har väntat eller? Närmare 3 månader och de har varit dom 3 längsta i mitt liv. I morgon kommer de bli den lyckligaste dagen i mitt liv. Eller ja hittills iallafall :)

Och jag har gjort upp en plan om hur de ska gå till :P Haha. Alla som känner sig manad kan slå mig en signal om ni vill hjälpa till :D

I morgon 8.30 ska vi till banken och snacka lite lån och så :) Igen, komma överrens om en lånekalkyl som vi ska ha. Sist gjorde vi på en med Mathias banklån och de ska vi inte ha med har vi besämt nu, topplånet blir alldeles för högt för att vi ska tjäna något på det. Men iallafall så ska vi fixa det i morgon. Sen blir de 10-18 och vill jag inte.

Ja nej kanske man ska packa lite skit i lådor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0