Måndag

Ja de är Mikapika mitt i rusten. Eller mitt och mitt i men kontoret håller på att bli klart iallafall och de är bara lite finputsningar som är kvar. Hatar att när man tar bort maskeringstejpen följer färgen med, det är så drygt men Mathias fixar just nu med att måla i de som släppte. :) Sen får de torka över natta och sen i morgon är de bara att börja möblera :) Kommer nog bli kanon tror jag :) Trodde vi skulle hinna med både sovrummet och kontoret men jag fick inte gå hem tidigt så då blev de heldag och vi hann bara med kontoret, får se om vi hinner med sovrummet i morgon, det är easy up tapet och då går de ju lite snabbare än med vanliga skittapeter :P

Vill ha sovrummet klart NU för jag vet hur jävla underbart fint de kommer bli. Vill få allt de där klart sen börja inreda världens mysigaste sovrum :) Ska också bygga vår egen sänggavel också, men de är hemskt enkel variant med ack så läcker :)

Den här dagen har rusat förbi och jag kommer knappt i håg vad jag åt till lunch. :P

I natt är sista natten vi sover här sen i morgon natt vid 02 tiden ungefär drar vi till Arlanda och till soooolen :) Har kikat vädret och de ser ganska lovande ut. I morgon måste solskydd, aftersun och alcogel inhandlas :) Så vi inte kommer se ut som kräftor eller att vi får galna grissjukan eller va fan det heter.

Nu ropar karln. Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0