Måndag

Jag är inte på bra humör just nu, inte det minsta! Jag orkar inte berätta varför men jag kan säga att jag är trött på att gå och vänta på att flytta, sen att man har en pojkvän som inte vet hur mycket jag hatar att vänta är ju en annan historia. Och det gör inte denna historia bättre heller.

Jag orkar inte heller bo i en lägenhet fylld med kartonger och lådor. Trötta jävla skitkartonger.

I kylskåpet har vi inte mjölk, eller ost. Och jag vill inte åka och handla heller för jag vill inte fylla kylen med massa varor när jag ska flytta dom dagen efter.

Nej massa negativt tänkande och jag orkar inte fylla era ögon med massa mer för jag lovar jag kan göra inlägget låååångt


hej på er.

och det där tjing tjing som står under varje inlägg är ju sånt där som står efter varje, men efter det kan ni låtsas som att det inte står där, för jag menar det inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0