Lördag

Hej hej hej hej hej!

I dag på jobbet fick jag ett sms av karln att husägaren ringde och berättade att han snart var klar med städningen och att Mathias skulle komma dit och kika ppå bergvärmepumpen och mäta lite och sånt. Förmodligen får jag flytta till mitt.. oj förlåt vårat hus på måndag, kanske i morgon kväll. Senast måndag annars hoppar jag i taket. Håller på att packa ner hela lägenheten i lådor. Helt sjukt va saker man samlar på sig alltså, helt sjukt. Men får packa i dag och i morgon så borde vi kunna vara klara i morgonkväll och om allt går enligt mina planer så ringer han i morgonbitti och säger att vi får börja flytta in i morgon :) Men allt går som dom vanliga planerna så är de inflytt senast på fredag. Och då blir jag galen!

Ja nej nu blir de till att packa ner lite skit..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0