Ja men vi kör ett till...

Började städa och plocka lite i stöcket, gillar inte när de är oordning. Iallafall mitt i städningen hittade jag på mina anteckningar från spåtanten och jag tänkte nu är de väl dags för en liten uppdatering :P

Först fick vi alcogel att smörja in händerna med och sen fick jag dela in leken tre gånger med vänster hand. Efter de började hon lägga upp som en stjärna med korten och sen börjar hon "spåningen" hon börjar med att berätta att hon ser ett barn, en pojke och hon trodde att detta var mitt barn och sa att jag kommer nog bli gravid med just en pojk innan året är slut. Chockad blev jag och sade lite snyggt att vi har mycket småbarn i släkten och vänner som har barn kan detta inte vara de barn du ser frågade jag, men icke detta var mitt (vårat) barn.

Hon berättar för mig att jag har varit väligt trött på senaste men att detta har börjat släppa nu, Sen berättar hon om Mathias och frågar hur länge vi har varit NYförlovad, hon berättar att vi håller på att kolla på nytt boende och att detta ligger ganska centralt. Mathiass tycker att vi kastar bort pengar på skit när vi går och spår oss. Mathias är världens goaste kille, men han är lite trög och lat, men när han väl jobbar så är han jätteduktig på att jobba, jag kan lita på honom till hundra procent. Han är en glad skit men han borde bli bättre på att bädda sängen.

Sen fortsätter hon om mamma och pappa, där säger hon att pappa borde kolla synen och att han har ont i lederna. Sen säger hon, lider du av yrsel? Nej säger jag. För att jag ser någon som är yrslig. MAMMA! Hon har varit yrslig ganska länge och berättar att det är något med nacken.

Vart ska ni åka? säger tanten. Ja till tunisien sa jag. Åh va mysigt, vilka är de som ska åka. Bara jag och han säger jag. Bara och bara, ni kommer ju igång som ett helt kompani när ni väl börjar. Ni kommer ha det så underbart och såååå kul. säger hon.

Ni som känner mig och Mathias bra vet att inte vill gifta sig, men det kommer vi göra tydligen för han vill bara hålla mig på halster. :P Ni anar inte hur lycklig jag blev när hon sa de :D

Sen började hon prata om mitt arbete och att jag skulle passa utmärkt som mäklare, men de skrev jag om tidigare vet jag. Jag kommer iallafall få vara kvar på Bokia efter mitt vikariat går ut i December sa spåtanten. :)

Mathias är en otroligt matglad kille han, han gillar såser, ost och korv. Men jag borde äta saktare för jag blir så orolig i magen. Sen frågar hon om Mathias funderar på att starta eget företag, men det var ingenting jag visste något om. Okej säger hon men han skulle passa utmärkt som egen företagare och han är en otroligt energisk kille.

Det var de sista hon sa men när jag har berättat för Mathias vad hon sa om företaget sa han: Nej skämtar du med mig, fy fan va äckligt. Jag tänkte på att starta eget idag!

Ja nu fick ni veta det mina 10 läsare :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0