Fredag/Lördag

I går som var det fredag och det var dagen jag var lite halvt bakis men det ordnade upp sig frammåt lunch :) Sen var det sagt att vi skulle åka in på Countryfestivalen i Furuvik, men jag var absolut inge taggad alls, inte för fem öre. Tänkte skita i det men till slut bestämde vi oss för att åka in, jag som chaufför dock för jag hade ingen lust att köra en 3 dagars heller.
Kom ´hem 2.15 i natt ungefär och stupade rakt i säng. Så jäkla trött. Det var inte speciellt roligt heller, massa jäkla äckelmygg också massa vakter överallt som sade åt folk att dom inte fick ha med sig egen sprit in i parken, va fan har man inge bättre för sig.

Det var några utav oss som åkte piratskeppet. Vissa åkte den 4 gånger på raden :P Haha. Har man roligt så har man, dock var det jäävligt roligt att se Angelica i det där skeppet. Varje gång dom åkte neråt hör man. IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH. Hahahahah det var sååå jävla roligt.

Dags för tha wörk snart och jag är faktiskt ganska positiv till denna dag :) Det kommmer nog gå fort utav fan också kommer det inte vara en kund där för alla ligger på stranden, men det kan jag tala om att det skulle Mickan också ha gjort om hon inte jobbade och så var det med det.

Sen blir de utgång för oss, Hang Loose var det sagt, och faktiskt om det bara springer 91-92:or där ger väl jag blanka fan i, det spelas alltis bättre musik där och det finns inga trappor man kan rasa och bryta benen i. Tack för det,

Hang Loose - Heartbreak / Slick 2-0

Ja nej just det, det där jobbet jag skulle till

Tack för mig och Heeeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0