Fredag

Tänka sig idag är det fredag, hänger inte med för fem öre. I går sa jag till Mathias, hoppas han hör av sig med huset innan fredag så kanske vi får flytta in EN vecka tidiare iallafall, och han sa: Men lilla gumman det är fakiskt fredag i morgon. Fick helt för mig att det var tisdag, kanske onsdag. Haha det var lite roligt, då kan man ju fundera vart denna vecka tagit vägen. Ja men jag hoppas iallafall att han hör av sig inann fredag :D HAHA.

I går blev det film, män som hatar kvinnor och då slapp jag läsa ut boken :P Haha, men det är ett måste för boken är 100000 gånger bättre än filmen, det är skiiiitmycket som inte alls stämmer med boken, och alla bilder jag hade fått i mitt huvud var ju mycket bättre i mitt huvud än på tvn. Äh men filmen var bra iallafall och nu slipper jag ligga i sängen och hispa upp mig i boken. Haha...

Ja vad mer kan jag berätta, i morgon är min sista lördag av 3 på raken, och de känns bra. Sen kommer jag vara ledig två på raken för att först är de huset nästa lördag och nästa ändå ligger jag och solar i Tunisien.

Och just det jag ska skriva allt om spåtanten men just nu hinner jag inte för jag ska dra mig till jobbet om ca en kvart och innan de ska jag borsta gaddarna och massa sånt där praktiskt.

Jag kanske vågar lova att jag gör de efter jobbet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0