Riktigt bakfull och sjuk på köpet

Åh heeelt sjukt, kom hem vid tolv tiden för det blev slagsmål och jag ville inte vara kvar så vi gick hem :) Skönt att gå :) Vaknade i morse som ett jäääävla vrak och käne för att aldrig kliva upp, men man har ju ansvar så, åkte ner till jobbet och kom dit ca tjugo i :) Satt i solen och myste innan henkebenke kom ca tio i :) tio minuter i den solen var underbart!!! :) Har haft max 15 kunder på hela dagen så vi och elkedjan stängde dörrarna klockan 14, :) Vi har haft oootroligt mycket att göra så vi har krigat lite med gummisnoddar :) haha... Tiden gick fort iallafall och åkte direkt till lokalen där alla var och städade rent, gick ner och satte mig hahaha, rörde inte en feeena :) Haha, Orkade inte, men dom var nästan klar när jag kom dit :) Blev fint iallafall :) Härligt att träffa Peter igen och han hade trevliga vänner med sig upp från Lund :)

Tänk er in i denna situation, ni sitter och bajsar på toaletten, och in under dörren kommer det flera smällare inrullande på toaletten, haha, man kan ju inte kliva upp från toaletten heller, hahahaha. Skulle skrattat i hjäl mig om jag skulle ha sett det hända. HAHAHA...

Nej fy fan hur dåligt jag mådde i morse och på köpet blev jag sjuk, har halsont och skittäppt i näsan :( Trååååkigt hoppas på att bli frisk nu till tisdag då jobbet kallar!!!

Ja nej nu ska jag runda av och i kväll ska jag äta glass, godis och dricka cooooola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0