Ledig helg...

... sjukt skönt lär jag tala om. Att jobba 10-18 tar på krafterna speciellt om man håller på att bli sjuk samtidigt. Hämtade ut mitt paket från Jotex och satte upp gardinerna, men fan va kort dom var :( Slutar vid blombrädan. Ska se hur vi ska lösa den historian! Men det är riktigt vårigt och mysigt här nu! Det enda som saknas är att vi inte bor i vårat dreamhouse!

I dag ska jag träffa rumpjenny :P Vi ska gå lite på vårmarknaden och mysa :) Sen i kväll kan jag tala om att det blir någon film antar jag! :) :P

Ja nej nu ska jag åka och köpa kattmat till missarna för det glömde jag i morse när jag var ute och rännde. Blir så trött!!!!!!


Hejhej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0