Jävligt dålig...

... uppdatering på senaste. Att jobba tar mycket energi, knappt att man orkar blogga :D Haha. Ringde Jenny i veckan och frågade om vi skulle ha myskväll på lördag idag då :D Och de ville hon :) Har haft en riktigt trevlig dag, cyklade ner på stan och gick på marknaden, köpte 2 remmar :) MUMS! Sen åkte vi hem, köpte pizza i går med Helly och Sändy som jag knappt rörde. Så jag åt den i dag medans J.B köpte en nybakad på Verona :) Åkte hem till min lya och mumsade mat, strax därefter började vi pimpla lite vin :) Köpte en Husets vita och en Jacobs Creek :) Blandade ut med lite fruksoda så de blev lite kolsyra :) Riktig trevligt, drog igång en spellista på youtube och poppade lite musik :) Sen kom Helene förbi en sväng och nog blev man lite smålullig av det där vinet iallafall :P haha Det ska jag inte sticka under stolen med heller så var det bra med den saken :P

Nästa helg är det dags för Peter och Martins 25 respektive 30 års fest! Sjuuuukt taggad och det kommer bli såååå kul hoppas jag!!! I dag har vädret varit riiiktigt dunderbart :P Njutit av varje solstråle som har prickat mig i fejan!! Satt på balkongen till sju - åtta tiden och det var uuunderbart, blev då lite kallt mot kvällningen men det är ändå underbart!!!

Oh shiiit! Satt här och skrev lite blogg och det smäller till höööögt i vardagsrummet, lät först som att det var någon som kastade något hårt och tung i rutan!!!! OOOH, men det var bara missarna som hade råkat vicka ett tomt glas som stod på blombrädan! :) Hjärtat började slå lite häftigt där ett tag!!!!

Ja nej om man ska börja runda av då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0