Jaha hur var det här då?

Ska nog anställa någon som kan blogga åt mig för jag har ingen ork till de längre;P HAHA.. Blev tidig kväller på Bokia i dag för en annan klev hem kl 14 :) Bad även chefen öka min skatt så jag kommer betala 34 % i stället :) Och då kan vi se nästa år den här tiden :) En trevlig överraskning :D SOm ett dolt sparande :D HIHI.
Åh shit jag är helt slut i huvuvet och heeeel trött, ska jobba på lördag åt josefine hade bra gärna varit ledig men det gör mig ingenting att jobba :) Om de är lika mycket folk som i lördags så går de fort :)
Nu ska jag hinka i mig lite vatten och sen ska jag kaske småplocka lite :) Helene är här och hon kan hålla mig sällis under tiden då går de foooooort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0