Helt tomt!

Heeeelt jävla tomt är det i mitt huvud, eller egenltigen rätt så proppat för tankarna rusar runt i mitt huvud så jag har inte en aning om vad jag tänker på, så man kan ju säga att det är tomt.
Fö 2 veckor sedan var jag rätt så nöjd med tillvaron, både jag och Mathias har ett jobb och vi klarar oss bra tillsammans, nu är jag inte så nöjd längre, eller jo klart jag är nöjd med att ha ett jobb, absolut, men jag vet att det finns så mycket mer.
 
Jag vill inte bo här jag vill inte leva här! Jag vill bo och leva i värmen, långt härifrån. Jag har alltid hatat vintern, kanske inte när jag var liten, men nu i äldre dagar :P Haha, jag verkligen hatar snö, kyla, regn och rusk. UUUUSCH! Att då få bo i ett varmare land vore rena rama drömmen för mig. Men nu är det inte så enkelt. För det första så borde man inte vara inne i ett förhållande vid tillfället man drar, och eftersom jag har världens bästa pojkvän som jag aldrig vill vara utan så blir det lite knivigt och för det andra måste man våga. Jag skulle aldrig tvivla, aldrig.


Jag kan trösta mig med att medans jag går miste om ett härligt liv på en annan kontinent så lever jag nu med en helt underbar pojkvän som jag skulle göra allt för. Men skulle han vilja följa med mig så skulle det vara ännu underbarare :P

Frågan är ju bara vad jag vill göra i framtiden,  vad jag vill jobba med och så. Men man måste låta allt ha sin tid, förr eller senare kommer jag på vad jag vill göra, det jag vet är att jag vill jobba för mig själv inte för någon annan, samtidigt vill jag jobba med människor, det ska hända saker. Jag vill ha saker att göra hela tiden. Men samtidigt ha ledig tid ibland så man hinner göra saker. Tjäna bra med pengar...

Eller va fan, få in några rätt  på lotto så är framtiden säkrad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0