Heelt slut...

... i kroppen så det är sjukt, är nog en sjuka som håller på att hälsa på en sväng! USCH. Blir så trött på karlar. Hade bestämt med Hellehelle att vi skulle hitta på något efter jobbet eftersom jag slutade så tidigt, sn ringer Mathias och berättar att han har förmiddag i dag, vill jättegärna umgås med honom eftersom han drar upp till Hudik i morgon och jag jobbar ju så vi kommer inte ses förren på söndagkväll... Berättat för Helene och den lilla tjejen är så förstående så vi avbokade, vi ska ju ses imorgon varjefall så :) Kommer hem och börjar med maten, Mathias kommer hem och säger... Gumman jag ska åka till Hofors idag ändå för jag har lovat mamma att hjälpa henne med något...
JAHA. Klart du ska hjälpa din mamma men snälla kom i håg det innan vi bestämmer något och jag struntar i mina vänner för diiiiin skull.

Så i kväll ska jag bara ta det lugnt och börja läsa i boken jag köpte i förrgår :) Om jag kunde drömma :) Heter den alltså! :)

hej heeej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0