Flitigt uppdaterande :)

Hittade som sagt på Åboskivan förra veckan eller vad det var så nu går den varm här hemma, drog på den och duschade en sväng, nu har jag målat tånaglarna :) Rööööda :) Ska låta det torka genom att sitta här i 10 min :) Ska göra mig klar sen :) Kanske gå över till mor min efter att ha gjort mig klar :) Vet dock inte graderna ute, vi har då ingen termometer :( Men jag kan nog fråga mamma sen :)
Det är så sjuuuukt nice med sooool, man blir lycklig i själen, i heeeela kroppen. I loooove it! Ska nog ta en sväng in på rusta och köpa det där balkongnätet, så man kan ha missarna ute på balkongen i sommar när man jobbar eller dylikt för det är ju synd om dom när dom ska ligga inne när dom så gärna vill vara ute, missetatterna. så då kan man ju dra till jobbet utan att gå och vara orolig att dom ska trilla ut :)

Shit vad jag är hungrig, fattar inte då jag smällde i mig så mycket i natt :D HAHAHA. Ska iallafall ta mig en ostmacka, eller kanske leverpastej :) Vart sjukt sugen på Oboy men kom på att den är sluuut :( Åh.

Vill ha nya sängkläder, jag vill ha satäng. Var in på Hemtex i Sandviken då de bara hade 3 olika mönster på dubbeltäckepåslakan. :( Får kika vidare helt enkelt, men satäng ska jag ha iallafall, lite dyrare men det är klart värt det. OJA. Fick känna skillnaden i går och det är helt sickt, får ge 200 mer kanske men man ska ju sova i det så då ska de vara underbart! Vill göra om heeeela sovrummet, men det känns så onödigt att lägga ner pengar på en hyres, det är det inte värt kan jag tala om, får ju ite igen kosingen sen. Tråkigt är det men jag har en bild på hur jag vill ha det. Helt underbart snyggt stilrent men ändå den mysiga känslan med varma färger. GAH :) Ge mig 5.000 så kan jag göra det :D


Jävla tattare förresten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0