En sjuk jävel

Fick som sagt gå hem klockan 14 idag och det var väldigt lägligt för jag fick migrän och kände mig hur febrig som helst, snurrig i huvudet helt enkelt och kände att jag skulle svimma vilken sekund som helst, slutade och åkte direkt till parbadet för att sola, kanske dumt så här i efterhand men jag låg där och njöööt av varje sekund :P Kom hem till Mathias som inte gjorde många knop, lagade lite mat och tog 2 ipren, 1 timme efteråt tog jag migräntabletter, så nu känner jag mig hyffsat pigg, känner mig fortfarande lite tung i huvudet men dricker lite vatten så kanske de blir bättre :)


Funderar på vad tusan man ska lägga i påskägget åt karln, hmm, lite smågrejer eller fullt med gotta :P Det visar sig.


Jag en så sjuuuukt bra nyhet i GD idag Scotts kommer till Valbo :D IIIIIH :P På söndag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0