En ledig lördag...

... för en gångs skull, jobbat två på raken och nu ledig en, jobbar två på raken ledig en, fast efter den lediga om 3 veckor vet jag inte hur det blir, då borde vi vara inne i sommaren iallafall :D Ja i kväll hade jag lust att gå och för att käka någonstans ta en öl, sitta och snacka kanske med en trubadur eller liknande, Angelica hade lust att sitta hemma och göra hemmagjorda langos :) det gjorde vi och det var väl mysigt i 3 timmar för sen var iallafall mikan ganska trött på att helg på helg sitta hemma och trycka i sig godis och kolla tv eller film. SÅ SJUKT JÄVLA TRÖTT SÅ DET ÄR SJUUUUUUK.T Fick med mig sirran och senare mötte vi upp tobias och matilda vid steel town för att ta en öl, sitta och snacka med en trubbis så det var jävligt trevligt. bara en sån liten grej, att göra något annat för en gångs skull var guld värt... Helt klart, drog till donken vid 1 tiden och smällde i oss 2 cheese, en liten pommes med cheedar cheesedip och en mellan cola, babi kom och hämtade upp oss, skjutsade hem mig. Nu sitter jag här, har givit missarna lite nattsnack :P och själv såg jag kinderchoklad i kylen samt en 2 l coca :D Hällde upp ett glas och tröck i mig 2 st kinderchoklad :) Haha nöjd är jag iallafall :)

Känner fortfrande detta. WHAT IF....

Gah bliiiir helt galen, jag kan inte tänka what if, för jag vet att jag får sjuuuukt ångest för vad som kunde ha varit och jag mår bara dåligt. fokusera på nutiden och framtiden. MEEEEEN WHAT IF!


Nöter både ut mig själv och dig som läser. Har lust att slå ut mina aggritioner, men jag har inget att slå på. Har ingenting som kan få min hjärna att tänka på annat. Så hela min kväll kommer jag tänka! TÄNK OM



HEJHEJ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0