Deklarerat?

Jag blev så osäker om jag hade deklarerat så jag lärade kolla en gång extra, men hellre en gång för mycket än en gång för lite tycker jag då :) Slutar med att man inte får några pengar :) men nu är det iallafall ordnat :)
Har gjort lite mat här på eftermiddagen så vi har matlåda båda två i 2 dagar :D Haha :) Kan ju  frysa in också :) Längtar till lunchen i morgon för det är så gott :D Haha.
Angie och Babi ska komma lite senare för att grilla lite :) Mamma har lagat mina jeans som sprack på jobbet för kanske 1 månad sen :) Snabb att ta tag i saker jag :D Haha, hon hade även 2 par lite kortare jeans som hon inte kunda ha som jag fick :) Dom var lite stora i benen men dom var suuupersköna :D Kan man ha på jobbet i sommar och våren :) Ett par vita och ett par röda :) Rött kanske inte är min färg direkt men det känns inte så viktigt när man jobbar :P

Ja nej nu ska jag mysa med Elvis, Blixten och Fritz :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0