Dålig uppdatering

Min helg har inte blivit många knop gjorda :P Haha, med lite jobb på lördagen så har det inte blivit så mycket gjort annat, drog kosan till Hofors, tvättade bilen och åt mat med hans föräldrar, :) MUMS var det :)
Dessa två dagar har gått så jävla fort att jag blir så trött, Varför m¨åste jag bli toksjuk när man får vara ledig :( men iallafall bra att man inte blir sjuk när man ska jobba... tur i oturen!

Vet inte alls vad jag ska skriva heller för det är heeelt tomt i huvuet,

Kan iallafall berätta för er att jag har den absolut bästa pojkvännen i heeela världshistorien!!! Alla våra motgångar har bara gjort oss starkare i alla lägen. Det finns ingenting som kan få mig att sluta älska honom. Han kommer alltid toppa min killista :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0