9 April 2009

Veckorna går fort och helgerna 3 gånger så fortare, kan vara för att helgen är kortare ;P Haha, Iallafall så är man ju ledig i morgon och det feels good :) I morgon är det ju suuuuuperfest och jag är så sjuuuuukt taggad kan jag tala om för er!!!! Synd att man jobbar lördagen :( Känns som man blir så låst, antingen går det för långt in i fyllan eller så blir man så reserverad att man inte vågar släppa alkoholen lös :D Haha, tydligen har jag och magadalena samma ilandsproblem:D haha...
I morgon blir de ut och äta med de närmsta på Elvis tror jag, sen till lokalen vid sjutiden sen är de klappat :D Haha... Gaaaaah sjukt taggad.
Skulle ju med ut i dag i Hofors men man kollade in kontot i går och det vart man ju inte skiitglad över så jag lärade hoppa de :(  Var mycket taggad men känns skönt att spara sig med :)

Ja nej snart kommer en speciell vän hit och det ska bli supermysigt ;P


Kommentarer
Postat av: Hellehelle

Det där sista tar jag åt mig av! :D

2009-04-09 @ 20:09:40
URL: http://pisslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0