Var ett tag sen jag skrev...

... i bloggen. Men nu skirver jag iallafall :) I går var de en ganska seg dag.Helene kom hit och vi var ut och gick en ganska lång sväng. Var ner på stan en sväng och var in på Apoteket och köpte brun utan sol :) Aco's. Den är jättebra :) Men först hittade jag den inte, den fanns på sektionen för män? Jaja men iallafall så har jag haft på mig nu :) SKa låta den sjunka in sen ska jag dra på mig lite till :) Känns konsitgt att inte sola solarium det var så självklart förut.

Mathias har förmiddag så han kommer väl om någon timme. Men i morse hade jag en riktigt bra start på dagen. Jag ligger och sover. Helt plötsligt så ringer det på dörren. Aaa visst tänkte jag! Men jag öppnar väl då. Tar täcket runt om mig och öpnnar dörren. Där står det 1 man och en kille som ska mäta fukten i vårat badrum. Åhh jag orkar inte tänkte jag! Helt sliten och nyvaken. Fy fan. Allt sånt ska hända mig. Åååååååh.

Ska försöka pallra mig ner på onsdag och träna lite :) Vore sjukt roligt faktiskt :)


JAG VILL UTOMLANDS OCH DET MED OMEDELBAR VÄRKAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0