Uppringd och uppväckt

Min telefon ringde alldeles för tidigti morse. Klockan stod på halv 10 när min kära chef ringer och frågar om jag kan jobba idag och i morgon. SJÄLVFALLET. Åkte dit till 11 och slutade 18 på byggen, i morgon är det 9-18 på hesgeråd.
vilken dag. åkte till hofors och tränade direkt efter jobbet och kom hem vid 21 tiden. min kära mami gjorde matlådor åt oss på begäran från mig. Stuvade makaroner och falukorv. har aldrig gillat det men man kan ju ha ändrat sig. jag tyckte inte om kålpudding jag heller innan mathias fick en matlåda från mormor och jag smakade, helt okej. så vem vet jag kanske gillar stuvade makkisar :)

i morgon kommer helle hem, eller hon åker från turkey i morgon rättare sagt. Men kommer hem på tors, men då skulle hon till jämtland så...

nu ska jag duscha inna det blir fööör sent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0