Tisdag

Nu har hela dagen gått och nu på eftermiddagen har mamma och min moster hjälpt mig att baka till i morgon :) Vaniljbullar, chokladbollar och kladdiga chokladsockerkaka. Supergott kan jag nog ana att det blir :) Tårtorna ska jag göra i morgon så slipper marängen bli så mjuk.
I dag när jag vattnade mina blommor så skulle jag vattna dom i storfönstret och vem är ute och går på fönsterbläcket? JO det var Blixten. Min ena katt alltså. Fan då har han hoppat från balkongen. Jag fick värsta paniken och fick ta ner blommorna från blombrädan och öppna fönstret och ta in han. Fan va arg jag blev på han. Sen kommer Nicklas också snackar jag med han en stund sen tror på fan att han hoppar över till bläcket igen? Då plockade Nicklas ner han och gav över han. Faan kattjäkel. Nu ligger båda avdankade i soffan :)

Snart kommer Mathias hemma han har jobbar eftermiddag. Första jobbdagen för han för att han har varit sjuk dom senaste 5 dagarna. I morgon ska jag möta Sandra på stan vid 4 tiden, får köpa en present till han då. Ville köpa något roligt och speciellt men ekonomin tillät inte det. Så det får bli något litet, men jag betalade faktiskt biljetterna till Joe Labero så det kan ju vara en lite del :)

Kikar på en film på 3an som faktiskt är bra :) har sett den förut men det var länge sen så jag kan se den igen :)




Kommentarer
Postat av: vem kan det va?

men dumma blixten, jag blir orolig att han ska springa bort :(

2008-10-01 @ 00:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0