Tisdag

Guud va fint det är i vårat vardagsrum :) Fick upp hyllorna tillslut, Mathias skulle försöka innan han åkte men han gav upp strax efter jag fick utbrott och kastade i väg den där jävla skruvmejseln. Men jag lungade ner mig och fick upp dom till slut. Så nu är det väl så gott som klart. Men jag märkte att jag har glömt måla ena sidan. Haha. Men jag fixar det lite senare :)
Jaja så kommer mamma hit senare och vi ska baka bullar, chokladbollar och sen ska jag göra tårtorna i morgon. Dom kommer bli skitgoda tror jag :) Åka och handla senare till baket :) Fast det mesta har jag väl hemma. Bara att köpa lite marängbottnar och massa godis som ska krossas. Lite grädde och grejjer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0