Ständig huvudvärk...

... börjar jag bli riktig trött på. Somnar med huvudvärk, vaknar och har huvudvärk sen går dagen och huvudvärken kommer och går. Så tråkigt. Usch usch.
I morgon blir det bio med KeeperSändy vi ska se Wanted :) Med Angelina Jolie :) In Gefle. Ska ta 18.45 bussen för Sändy slutar 19.10 eller något sånt därnt.

Kan jag bara få ett svar angående vikariatet på möbler. Vill ha det nu. Svaret alltså. Eller ja vikariatet också! Skulle vara så jääävla härligt om jag kunde få det. Jaja ni får väl reda på det när jag får. Bara be till jobbgudarna och tyvärr heter ju dom chefer. Böna och be kommer jag då inte göra. Men jag sa att jag skulle tyvka att det var väldigt roligt till byggchefen och eftersom möbler tillhör bygg så.

Hatar att inte ha ett jobb så jävla drygt. Jaja nu har jag en tvkväll på kanal 5 nu Vänner, 20.00 Roomservice klassiker, 21.00 vem kan slå filip oh fredrik. Sen är det sängdags för min del. Känner mig som en kärring. Men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0