Nu är allt klart...

... med vardagsrummet :) Och det känns bra! :) Joe Labero var helt underbar i går. Helt förtrollande :) Man blev helt jävla paff men det är ju det som är så roligt. Hemskt glad att vi åkte och såg han för det var kanon :) Nu är det bara att återgå till vardagen då. I morgon ska jag ner och lämna in en jobbsökan. Har inte blivit av att jag har gjort det men i morgon ska jag ta mig i kragen :) :)
Har pratats om fasta igen, och jag vet inte om jag är så på. För så mycket fest och sånt som det är just nu så vet jag inte om det är värt det riktigt. Men jag får se hur det blir. Det vore ju kanon att göra det nu för nu jobbar man ju ingenting och det är ju bra tillfälle men jag vet inte om det är så pass bra tilfälle i mitt liv just nu om man säger så. :)
I morgon är det träning iallafall och det ska bli skoj:) Men något som verkligen vore riktigt skoj vore att sitta på ett plan till soligare breddgrader just nu. Ge mig en utlandsresa nu. Men helst i går.

Som sagt. Ska väl kanske krypa ner i sängen nu snart kanske. Är ganska trött. Har haft fullt upp hela dagen. Märkte till min förvåning att mina pengar bara har tagit slut. Borta helt borta. Vore ganska skönt att veta vart dom har tagit vägen. Har lite ångest faktiskt att jag är så slarvig. Också kanske man är för snäll också jag vet inte. Men jag måste skärpa mig med mina pengar iallafall. Kanske inte blir så mycket mer kul den här månaden! Lär hålla i dom starkt. Vet inte ens om jag klarar mig. Man kanske måste be mamma och pappa om ett bidrag. Haha. Fast det är inte så roligt egentligen. Mer sorgligt att man måste be mamma och pappa om pengar. Men det är väl därför man har dom, för att få hjälp när man behöver och för att dom är dom bästa man kan få tag på..

Men iallafall. Skärpning på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0