Måndag

Ljög lite tidigare när jag sa att vardagsrummet var klart. Det är massa att städa och sen är det 2 hyllor till som ska upp på väggen ovanför den nya byrån :) Det blir snyggt det. Ska borra upp dom i morgon tänkte jag! Hade hoppats på att Mathias hade gjort i det i dag men icke. SÅ det får jag göra i morgon för nu måste det här bli klart alltså :) Trött på att det ska se ut som skit.

Var ner och tränade och det gick så jävla bra, men det märks ju att man inte har tränat på länge plus att man har ju lagt på sig minst i hekto, HAHA. Men det är skönt som fan att tagga till och känna adrenalinet pumpa. Det är riktigt härligt. Jag och Angelica har ett mål. Stålfjärden 09. :) Haha! Det ska bli roligt faktiskt :) Köra lite oldschool igen. Sist vi tävlade i hop var i Hudiksvall för 3 årsen. Så det ska bli kul.

Inväntar Helene och vi ska ut och gå en sväng :) Hon slutade 20 så hon är väl här runt 21 tiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0