Låtit det sjunka in...

... lite faktiskt men det känns fortfarande förjävliga tråkigt. Som jag har ställt upp och stannat kvar längre fast jag inte ens har kunnat eller velat. När man vill ha något tillbaka så är det inte mycket. Snarare ingenting. Han sa det att det finns ju vakanta tider att få. Självklart tog jag dom 2 stycken på möbler. Lustigt faktiskt. Men nu i efterhand skulle jag ha tackat nej. Vill inte ens jobba där om det inte är något som stannar kvar. Jag vill ha en fast inkomst per månad. Jag vill ha 4 veckors semester på sommrarna och jag vill ha helgerna lediga. Mycket man vill ha men så lite man kan få.

Jaja känner mig fortfarande skituttrökad och besviken. Men det finns inte ens något att göra åt så det är bara ta det som en kvinna och inse. Så är det. Tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0