Jobbig situation...

... sitter i soffan och har precis ätit och tallrikarna står kvar på bordet i köket och massa disk. Har fortfarande på mig jobbtröjan med namnskylten på. Bytt om til mjukisar och ser riktigt sliten och trött ut. Sitter och kollar på tv Christine på kanal 5.

Knackknack. Det knackar på våran dörr. Kikar i kikhålet där står en ganska ung kille i 25 årsåldern. Öppnar och han presenterar sig från att vara från bokförlaget Bermarks. Jag prenumerar på deras årsbok AHA. Där stod han. Ser ganska bra ut faktiskt och jag ser ut som en sliten jävla kärring. Plus att mina mysiga kattungar har rivit omkring så mattorna ligger huller om buller. Sängen är obäddad och som sagt maaaassa disk på köksbordet. Plus att mina missar som börjar bli könsmogna vars piss luktar så jävla illa. Kunde inte bli värre tyckte jag. Han hade ett paketerbjudande om några uppslagsverk och man skulle få en kartbok och en 1000 frågor och svar bok. Men tackade nej men var intressrad av kartboken. För jag har ju alltid varit intresserad av geografi. Stackars kille som fick kliva in i en svinstia. Haha men jag tror jag kände det var jobbigare än vad han tyckte. Usch. Nu ska jag alltid ha fint hemma utifall någon sån där kommer. Hahaha. nej fy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0