Jobb och massa jobb

Blev en kvar timme till eftersom chefen inte tänkt till på schemat. Men synd att man blir tagen för given bara! Hade jättegärna stannat om dom bad mig snällt men tar man mig för givet blir det inte så jävla kul heller.
Frågade en anställd på möbler idag om hur många som hade sökt på möbler. Och svaret var EN. Jo en. Och jag hade sökt. Det betyder ju att jag var den ENDA som sökte. Men har jag fått den? Det var inte klart än!? Kan det bli klarare än så`?  Fan va enkelt. En sökande på En tjänst. You do the math?! Jaja men det var inte klart än iallafall. Och det suger.

Ge mig ett svar nu. Men helst i går.

I kväll blir det mys med tjejerna med trubadur och hela kittet :)

Kommentarer
Postat av: Linda

27/9 är det fest hemma hos oss.. kom gärna ;) puss

2008-09-15 @ 22:04:44
URL: http://buslinda.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0