Jävligt hurtig

har jag vart idag, och riktigt onyttig dag. Haha. Var till Valbo med Angie och käkade på Ikea Kottletrad med massa bea och pommes sen tog vi en kladdkaksbit med grädde. Sen handlade jag massa nytt till vårat kök. Är såå nöjd med köket nu så jag vill vara där hela tiden. Nu är det bara vardagsrummet kvar innan jag kommer bli nöjd med hela lägenheten. Vi ska spraya om våra LACK möbler från Ikea. Läste på olika forum att det var den bästa lösningen. Så trött på det svartbruna för dammar man på morgonen så syns dammet på kvällen samma dag. Så tråkigt för jag tycker det är så snyggt. Vi ska spraya dom vita så blir det ljusare i rummet också. Sen ska vi ta bort den stora hyllan och köpa en 6 lådors byrå i MALM serien från Ikea och ha dvdfilmerna i och lite mer förvaring för pärmar och böcker. Sen ska vi ta bort barbordet tycker Mathias men det får vi bli två om. Skulle vilja ha det så för att ha nån plats att ha datorn och man kan sitta och skriva någonstans.

Just det var ute och en bra bit med Helene också. Var förbi Angelica och hämtade vaxoljan till bordet. Då bjöd hon på hallon/blåbärs paj.

Nu ska jag duscha lite sen blir det sängen. Har lite sömn att ta igen. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0