Göra om bloggen!!!!!

Jag tänkte dona lite i bloggen och tryckte i något helt fel också helt plötsligt hade jag den där fula designen. Ser ut som skit. Ska be Helene. Vill bara ha den jävligt enkel. Svart med mitt namn i skrivstil :) Enkelt och fint

Ooooh. Vårat vardagsrum kommer bli sååååå fint. byrån har vi fått i hop och bokhyllorna ska målas igen, i morgon kommer allt bli klart hoppas jag. Sen är jag nöjd iallafall :) Allt ser sjukt mycket fräschare ut med vitt i stället för svartbrun. Mathias har blivit sjuk han har feber. Känns som det håller på att komma ikapp mig IGEN också. Men jag vet varför. Helgerna består av alkohol, krogbesök och 5 timmar sömn per natt och sen är kosten inte så jävla perfekt heller :) Haha. Men man kan säga så här. Jag har haft hemskt roligt dessa helger med mina Keepers. Kanske måste börja leva sundare iallafall med alkoholen. Alldeles för mycket nu det senaste året. och det börjar komma i kapp.

I morgon ska jag jobba 12-21 på möbler. Sa tidigare att jag inte ville jobba där något mer men jag kan inte säga nej plus att det känns bättre. Jag vet inte.

Kommentarer
Postat av: sandra

2008-09-25 @ 21:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0