Göra något av mitt liv????

Jag vill göra något av mitt liv. Jag vill varken jobba eller bo i detta land. Jag vill härifrån omedelbart, det enda bra med Sverige det är väl gratis sjukvård och gratis tandläkare till 20 också sommrarna. Visst det är det enda jag gillar med detta land och jag får inte glömma: man kan dricka vattnet direkt ur kran. Sen kan jag skita i resten, och säger man så här så finns det ett speciellt land jag hellre skulle vilja bo i som har sommar året runt i vissa stater. Där vill jag bo. Där vill jag jobba. Där skulle jag vilja plugga. Det finns så mycket som jag skulle vilja göra men inte i detta land. Önskade jag kunde ta mig härifrån. Jag vill och kan men frågan är ju om jag verkligen kan åka i från allt här hemma.

Jag hade mina planer att åka västerut men dom gick i kras. Jag har tänkt en massa på att verkligen åka i väg och vara borta. Jag vill ha bevis på att det finns bättre än det här. Men jag vet att det finns bättre än det här. Mina tankar är så jävla splittrade för kan man inte få ett jobb här så vet jag inte om man kan på ett jobb i staterna heller. Önskar jag hade någon som sa åt mig att så här ska du göra så här blir du lycklig Mikaela. Följ vartenda råd jag ger dig så kommer du bli nöjd.

Nu ska jag låta min hjärna ruttna i alla tankar jag tänker. Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0