En erfarenhet rikare...

... efter denna helg iallafall :) Haha. Fredags började med mys med keepers, vi kikade 21 och åt tacos :) Lördagen jobbade jag också var vi ut på Lobby och kollade på EMD. Varför ska dom ha så hög volym. Man får ju ont i huvudet och blir helt trött i huvudet. Vi ringde mamma vid kvart i 2 och var hemma vid tio över 2. Gick och la oss och vaknade riiktigt sliten, keepersna åkte till worket och jag låg hemma sjukt bakis och gick hem till mamma och duschade, jag tycker att man inte blir riktigt ren när man duschar sittandes i badkaret. Iallafall så fixade vi och donade i köket så nu har vi riktigt fint och jag är sjuukt nöjd, ska köpa en ny fin kökslampa bara :)


Söndagen riktigt sliten var vi hem till papi som fyller år idag grattis till han. Smällde i oss tårta och någon kaka. Klockan blev sex och vi skulle få åka med någon till Årsunda. Hade inte en aning om vilken han eller hon var men det gick bra. hamnade på en mc fest och hade en helt galen kväll. Sov i en stuga på standbaden somnade vid 6 tiden och blev väckt klocan 11. Ringde återigen min mamma och hon hämtade oss i årsunda. på väg hem så ser vi en Berguv sitta på väggrenen och bara sitter där vi vände och satt och kollade på den. skiitisöt var den ju. men vi ringde polisen och djurskyddsföreningen. sen åkte vi. Angelica skulle bli uppringd av dom sen. vi tror att den var skadad.

och jääääävla a-kassan. orkar inte förklara allt men iallafall har jag ordnat upp det var ner på arbetsförmedlingen och allt blev ordnat. skönt inte har jag fått mitt arbetsgivarintyg heller men jag ringde idag och jag får det i morgon sa damen i telefonen. Men det kan komma på onsdag också. sen ska jag ner och visa upp det på ams sen ska jag skicka in det till a-kassan. så blir allt klart hoppas jag!!!!!!


detta blev ett lååång inlägg. men hoppas ni har haft en lika bra helg som mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0