En dag på möbler

Vart på möbler idag, skruvade i hop ett bord och 4 skinnklädda stolar :) Jättefina :) Det har tagit i princip hela dagen. Sen slutade jag 21 och då var det raka vägen hem. Kikar på American Pie. :) Rolig.

Har tänkt på det här länge nu. Och jag har bestämt mig för att sluta sola solarium. Alltså det är helt sjukt vad det gör med ens hud. Fördelarna är ju att det är riktigt härligt att ligga där. Man slipper allt kladd med Brun utan sol eller sånna saker. Man kan sola en gång i veckan ca 20 minuter. Men huden föråldras något så enormt. Ser hellre fresch ut när jag är 40 än nu. Faktiskt. Men brun utan sol iallafall :) Det ska jag börja köra med. Fördelarna med det är ju att det inte är skadligt för huden. Man kan bli lite småorange men jag vet en som funkar bra som jag använde förut. Och det är ACO's egna. Så den ska jag ner och köpa i morgon. Synd att det ät sånt kladd med det. Men det är värt det. Hellre fresch nu och sen än bara nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0