Arbetslös men orkar inte göra något...

Jag har massvis jag skulle behöva göra men jag orkar inte. Jag skulle behöva tvätta fönstrerna. Dom är sjukt skitiga men det orkar jag inte. Iallafall inte än på dagen. Lägga in bilder från 2 veckor sedan men det har inte heller blivit av. Ojoj. Men nu ska jag ta tag i det där. För det första ska jag gå ner på Beckers färghandeln och köpa spray färg och jävligt fint sandpapper och börja sandpappra av möblerna så vi kan börja spraya dom kanske i dag eller i morgon :)

Undrar när vi ska köpa den där byrån. Mathias får ju lön i morgon så :D Haha. Jag kanske tycker att vi ska ta bort barbordet ändå. För jag kan ju sitta i köket och skriva :) Haha. Min favvoplats nu för tiden :) Just det jag ska lacka köksbordet också! Det ska jag göra nu!

Skriver säkert mer sen! Jag ska träna i kväll okså :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0