Torsdag

8-18 idag och det har vart en riktigt tråkig dag, segt och inge drag alls. Skitlite folk och ganska lite att göra men det har ändå gått bra med allt jag har gjort :)
Pappa kom och hämtade mig sen gick vi och kikade lite på Ikea köpte lite ljus som Helene tipsade mig om :) Luktar jättegott :) Sen vidare hem och in på Ica där vi köpte lite mat så jag kan göra något att äta nu när GI är på g, har gått bra i dag iallafall :) Åt en skitgod ceasarsallad till lunch :) Kanske man ska göra lite kvällis innan det blir försent men jag orkar inte för jag har skitont i fötterna så jag orkar inte stå upp ens. Blir soffan hela kvällen :) I morgon är det ledighet och självklart tvättstuga när jag vill sova ut. Men jag tror jag bokar om den :)
På onsdag är det löning och jag tänkte gå och klippa mig hos frisör :) Haha var ju skiiitlänge sen jag var hos en frisör. Ska klippa upp det tänkte jag så man får lite mer volym kanske :)

Nu ska jag fortsätta kolla på tv och sen kanske jag orkar ta tag i detta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0